dinsdag 21 oktober 2014

Cath Kidston: Londen is calling (or not)

Cath Kidston A/W 2014

Scusi, maar na een korte afwezigheid ben ik helemaal terug.  Heb een crazy week gehad waarin ik op mijn grenzen gestoten ben.  Met veel kunst en vliegwerk had ik wel iets online kunnen zwieren, maar dat is niet mijn stijl en zou ik me toch maar slecht bij gevoeld hebben.  Glad to be back !

Londen is always a good idea, vinden jullie niet, zeker sinds ik de Engelse ontwerpster Cath Kidston ontdekt heb.  Als je veel tijd spendeert op Instagram, like myself, zal je ongetwijfeld de naam al zijn tegengekomen.

Ze staat gekend voor haar vintage prints, vrolijke polkadots en romantische bloempatronen, waar ik dol op ben.  Yes, ik steek het niet onder stoelen of banken, i'm a sucker for romance.  De nieuwe collectie heeft bovendien een hoog "hebben-hebben"-gevoel.

In Londen heb je een grote flagship store van Cath Kidston met maar liefst 3 verdiepingen en meer dan 20.000 producten.  Ik kan niet wachten om daar eens uitgebreid de bloemetjes te gaan buiten-zetten.

Het goede nieuws is dat je helemaal niet naar Londen moet, want in Leuven heb je een exclusief verkooppunt van Cath Kidston bij Tante Jojo, een supergezellig winkeltje waar ik uren in kan rondneuzen.

Ik ging er uitgebreid de nieuwe collectie van Cath Kidston bewonderen en voelde mij net Alice in wonderland.

Do you like your totes big or small ?


Naaien in stijl doe je met deze nieuwe naaidozen.

Fancy a cup of tea ?  Yes, please.


Verder heb je een grote keuze aan papierwaren, o.a. agenda's, adres- en notitieboekjes en briefpapier.  Altijd handig, zeker als blogger.


Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het land...

De nieuwe wintercollectie van Greengate staat ook al te blinken.

Breng zeker een bezoekje aan de winkel als je in Leuven passeert, want er is nog veel meer moois te ontdekken.
Voor meer informatie neem best een kijkje op de website of de Facebook pagina.

Kennen jullie deze Engelse ontwerpster al ?

Sandra x







1 opmerking:

  1. I <3 Cath Kidston! Zo leuk dat je hierover schrijft! Ik heb er een portemonnee van en twee paar schoenen en een mok. De eerste versie van die mok is helaas kapot gegaan, maar mijn tante uit Engeland was zo lief om een nieuwe voor me te zoeken. Alleen die prijs, aiii! Ik ben in Londen in een Cath Kidston winkel geweest en het is best een duur merk. Als je naar Londen vliegt en je komt op Heathrow raad ik je aan het daar te kopen. Scheelt toch weer wat :)

    BeantwoordenVerwijderen