vrijdag 13 november 2015

Shoplog Flying Tiger

Onlangs opende in Leuven de grootste Flying Tiger van heel het land.  Van een perfecte timing gesproken nu we binnenkort op cadeautjesjacht moeten.  Met wat voor leuke spulletjes ik allemaal thuiskwam?  Lees snel verder.

Very important!  Vooral niet vergeten een winkelmandje te nemen.  Ik vergat het in al mijn enthousiasme en stond al snel met mijn handen vol.  Niet erg handig aangezien het vrij druk was en ik me dus een weg terug moest banen naar de ingang.  Zucht.

Aangezien ik vooral benieuwd was naar de hobbyafdeling heb ik daar het meest gekocht.
Zelf heb ik ontzettend veel (lees: te veel) washitape in huis maar ik ga nog altijd door het lint als ik washitape zie.  Euhm, herkenbaar?  Toen ik deze met kerstboompjes, rendieren en huisjes zag moest ik niet lang twijfelen.  Hop, in het winkelmandje ermee.
Washitape: 3 euro

Dan origamipapier.  Onlangs nam ik van de bib een boek over origami mee maar ik had nog geen papier.   Nu kan ik dus eindelijk aan de slag al zal ik nog flink moeten oefenen want mijn eerste vouwkunsten waren geen succes.  To be continued...
Origamipapier 2 euro (voor 32 velletjes)

Houten hartsticker: 1 euro

Blauw cadeaulint met zilveren sneeuwvlokjes: 2 euro

Nog zo'n kleine verslaving van mij.  Notitieboekjes, daar kan je als blogger nooit genoeg van hebben dus nam ik er direct twee mee.  Een met een leuke nootjesprint (gelijnd) en een met een kurken cover.  Ik betaalde 3 euro voor elk.

Dit had ik echt nodig, een nieuw hobbymes want ik ben volop bezig kerstkaartjes te maken.  Btw, binnenkort komt er een heel leuke actie aan.  Don't miss it!  Hint.  It has everything to do with Christmas.

Memoblaadjes: 1 euro

Dan een DIY stempelset om zelf je stempels mee te maken.  Leek me wel leuk om eens te proberen.   De set bestaat uit 3 stempelkussens, 1 gutsmesje en 2 blokken rubber van 12x10.  Voor de rest bitter weinig uitleg dus hier ben ik echt wel benieuwd naar.  Deze kostte 7 euro.

Als laatste viel mijn oog op een linnen draagtas met een leuke herfstprint.  Voor 2 euro kon ik deze niet laten hangen.

Tot zover mijn aankoopjes but believe me, het zullen zeker niet de laatste zijn.  Ben jij al bij Flying Tiger geweest?

Sandra x


8 opmerkingen:

  1. leuk om dit te lezen, hier bij mij in Utrecht heb je ook een flying tiger...ik kom er graag en koop er ook wel eens iets, zomaar voor de leuk of als cadeautje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat ziet er heel erg fijn uit. Ik ken Flying Tiger niet. Zou ook niet weten of het hier in de buurt zit. Zal eens googelen. Of misschien beter van niet hahaha! Die notitieboekjes! Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Dat schriftje van kurk is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je nu ook kunt genieten van Flying Tiger. Leuke spullen heb je gekocht :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind de flying tiger zo ontzettend leuke winkel! Wat heb je leuke dingen geshopt. :)

    Liefs! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gek op Flying Tiger! Al die kleine leuke spulletjes!
    Al moet ik toegeven dat de schriftjes van Hema ook gewèldig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke spulletjes allemaal! Wij hebben er in Nijmegen ook 1, geweldige winkel is het! Zoveel leuke dingen dat ik altijd een beetje hebberig word. Ik moet ook nodig weer aan de hobby..

    BeantwoordenVerwijderen