vrijdag 4 juli 2014

Elfi De Bruyn nails it !!

Elfi De Bruyn smartphone covers

Wie kent er Elfi DE BRUYN nu niet ?  DE Queen of nailart !!  Ik moet toegeven dat ik haar tot voor kort zelf niet kende, my loss, want zij is 'amazing' en tovert je nagels om in vrolijke kunstwerkjes.

Van wat moeten we haar nu precies kennen ?  Van haar 'beautyblog' Glam At Heart' en van haar o zo vrolijke boek HAPPY NAILS.

En héél binnenkort mogen we dus HAPPY NAILS 2 verwachten, wat van 9 september 2014 in de boekhandel te verkrijgen zal zijn.  I CAN'T WAIT !!

Ondertussen ontwierp zij 5 supercoole smartphone covers die je kan verkrijgen op Fotocover.be voor 15,95 euro.  Het resultaat: 5 x instant happiness, zowel voor je outfit als voor je humeur. 


Na lang twijfelen heb ik mijn keuze gemaakt voor deze cutie:


Dit weekend start haar HAPPY NAILS zomertoer met als first stop ANTWERPEN.  Ideaal om je nagels summerproof te laten pimpen.
Wanneer: zaterdag 5/7 tussen 12-17 uur.  Waar: The Public Image, Wijngaardstraat 16, Antwerpen.  

Welke smartphone cover verkies jij ?  Let me know.

Sandra x
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten