woensdag 18 maart 2015

Tag: Three things

Deze tag zag ik ondertussen overal voorbijkomen o.a. op de blog van Simplyemily.nl.  Ik werd niet getagd, maar ga deze toch lekker invullen, gewoon omdat ik daar zin in heb en ik het altijd ontzettend leuk vind om zulke tags te lezen.  So here we go.

Drie dingen in mijn tas
Handcrème
Keycard en Railpass.  You gotta keep moving!
Brillenpoetsdoekjes.  Ik kan nergens naartoe gaan zonder deze mee te hebben.  Ze zijn ook erg handig na een regenbui want ik heb nog geen bril gezien met ruitenwissers maar het zou wel DE uitvinding zijn.  Anyone?

Drie dingen op mijn bureau
Notitieboekjes
Agenda.  Dit jaar heb ik een prachtig exemplaar van Marjolein Bastin met mooie natuurtekeningen en veel plek voor notities.
Thee.  Meestal rest mij een tas koude thee omdat ik meestal zo druk bezig ben dat ik gewoon vergeet te drinken.

Drie favoriete meubels thuis
Mijn bed want hoe kan je bed nu niet je favoriete meubelstuk zijn, behalve als ik al uren wakker lig en de slaap maar niet kan vatten dan heb ik een hekel aan mijn bed.
Mijn kledingrek
Mijn kapstok die altijd bedolven is onder een stapel jassen, sjaals en handtassen.  Note to myself: Ik zal dringend nog eens moeten opruimen.  Morgen, overmorgen, volgende week, misschien volgend jaar, ooit.  Procrastination is my middle name.
 
Drie favoriete fruitsoorten
Bananen.  Let's go ba-na-nas!  Banana here, banana there, banana everywhere.
Appels.  An apple a day keeps the docter away!
Bosbessen. Lekker en gezond en bovendien een bron van antioxidanten.  Wat wil je nog meer?

Drie blogs die ik dagelijks bezoek
Your Daily Dose Of Me - klik hier voor de link
Mijn Kladblog - klik hier voor de link
Fairygodmotherr - klik hier voor de link

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
Skylar Grey - Final Warning
Ellie Goulding - Love me like you do
Coldplay - Paradise
 
Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
Joepie het is eindelijk lente.
De belangrijkste vraag van de dag: Wat ga ik straks eten?
Wanneer kan ik eindelijk nog eens een paar Lush productjes gaan inslagen?  Deze week, volgende week?

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid
Eline van Your Daily Dose Of Me heeft zo een leuke blog.  Als je niets wil missen op vlak van fashion en lifestyle ben je bij haar zeker aan het juiste adres.  Ze maakt daarnaast mooie foto's en ik hou van haar kledingstijl.
Marion van Mijn Kladblog schrijft grappige en hilarische stukjes die altijd spontaan een glimlach op mijn gezicht toveren.  Daarnaast is het een heel persoonlijke blog.  Echt een aanrader!

Sarah van Saar Enzo: je kan bij haar terecht voor heel uitgebreide reviews van beautyproducten en mooie foto's.
 

Drie leukste kledingstukken uit mijn kast
Een (zomer)jurkje van H&M dat gewoon perfect is.  Tropical print check.  Black & white check.  Perfect fit check.
Een lichtblauw hemdjurkje van Rinascimento dat ik tweedehands op de kop kon tikken.
Een oudroze broek van Only, in mijn favoriete kleur én van mijn favoriete merk en die ik in de lente altijd als eerste uit de kast haal.

Drie favoriete sporten
Fietsen.  Freedom is...riding a bicycle zeker als je nog niet in het bezit bent van je rijbewijs.
Zwemmen.  Ik ben een rasechte waterrat.  Vroeger trok ik dagelijks richting zwembad om mijn baantjes te trekken, maar de laatste jaren komt het er alleen nog in de vakantie van.
Euhm, wordt winkelen ook aanzien als een sport want anders kom ik aan geen 3 sporten want ik ben zo onsportief als iemand maar kan zijn, maar een serieuze shoppingtrip kan even vermoeiend zijn als een sessie in de fitness.

Drie dingen waar ik gelukkig van wordt
Een koffiemoment.  Happiness is a cup of coffee.
De zon op mijn snoet.  Wat heeft een mens meer nodig om gelukkig te zijn.
Bloggen.  Bloggen geeft me vleugels, vooral door al jullie leuke reacties.  Mille grazie!

Drie favoriete quotes
There is no path to happiness.  Happiness is the path - Buddha
Do more of what makes you happy.
Enjoy the little things in life, for one day you may look back and and realize they were the big things.

Drie vakantiebestemmingen (dromen, dromen, dromen)
Londen: Een stad waar elke shopaholic van droomt toch.  Shop 'till you drop!  What else?
Parijs
Amalfikust Zuid-Italië: Sorrento, Positano (zie foto)
Bron: Lonely Planet
 
Drie dingen die ik dit jaar wil doen
Slaapkamer herinrichten met om te beginnen een groter bureau en het voorzien van meer bergruimte
Naar een bloggersmeet gaan
Een Instameet bijwonen.  Ik hoop dat het me zaterdag gaat leuken.
Dit was alweer een leuke tag om in te vullen.  Heb je zin om hem ook over te nemen.  Just let me know en dan kom ik zeker eens een kijkje nemen.  Welke 3 dingen zitten er in jouw tas?
 
Sandra x

2 opmerkingen:

  1. In mijn tas zit altijd mijn portemonnee, smartphone en sleutels. Liever meer natuurlijk, maar als ik drie dingen moet kiezen, dan zijn deze het. Ellie!!! Ze staat bij mij ook op repeat! Man, meis, wat een lieve complimenten krijg ik van je! Dat vind ik echt heel erg tof en heel erg lief. Grote blije lach op mijn gezicht hier. Dank je wel! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk heb ik dat ook in mijn tas maar dat leek me maar logisch. En ja Ellie is echt een ontdekking. Lieve Marion, wat ben ik blij dat ik een lach op je gezicht getoverd heb. Graag gedaan hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen