woensdag 28 oktober 2015

Instagram diary #13 Herfst, Lush, Primark

Autumn, the year's last, loveliest smile.  Hoe gek ik ook ben op de zomer, de herfst is toch wel mijn favoriet seizoen.  Wat kan ik genieten van lange boswandelingen, geurkaarsen en warme choco.  Verder ging ik ook kennismaken met de nieuwe Kerstcollectie van Lush.  Benieuwd?  Lees dan zeker verder.

Zoals voorspeld stond mijn blog de laatste tijd op een laag pitje.  Wie mijn laatste artikel gelezen heeft weet ook waarom.  Daarnaast was ik lekker druk bezig met een paar creatieve dingen en ben ik weer ziek geweest.

Gelukkig heb ik ook een paar leuke dingen kunnen doen, te beginnen met een lekker herfstdrankje.  Echt, hoe leuk zijn die bekers dit jaar.

Soms zegt een beeld meer dan 1000 woorden dus daarom deze foto.  Kort maar krachtig!  Dit beeld - en nog vele anderen - kan je trouwens bewonderen in de Kruidtuin van Leuven.

Op Open Bedrijvendag kon je in Mechelen een aantal hotels gaan bezichtigen.  Een gelegenheid die ik niet te baat liet, nieuwsgierig zoals ik ben.  Vooral Martin's Kloosterhotel, dat gelegen is in een voormalige kerk, vond ik een pareltje. 

The holidays are coming!  Zoals ieder jaar was het weer aftellen tot de nieuwe Kerstcollectie van Lush in de winkel lag.  Een van de blikvangers dit jaar is zeker Magic Of Christmas, een herbruikbare bubblebar met de geur van kaneel en amandel.

Daarna ging ik richting Primark waar ik deze toch wel heel schattige pyjama ontdekte.  Alleen spijtig dat  alle kleine maten al weg waren.  Zucht geen kleren dus...maar WEL leuke kerstlichtjes.

It's time for tea!  Dit leuke theepakketje - inclusief hartjes en kleurige herfstblaadjes - mocht ik ontvangen van Marion van Mijn Kladblog.

Het laatste nummer van Flow en Lindt chocolade, dé perfecte combi voor een gezellig namiddagje op de bank.

Pal in het centrum van Leuven opende een winkel van Flying Tiger zijn deuren.  Zowaar de grootste van België.  Volgende week mag je trouwens een shoplog verwachten.

Last but not least spotte ik deze blauwe reiger in de Kruidtuin.

En als je dit weekend een ding doet, ga dan zeker nog even genieten van de mooie herfstkleuren voordat ze verdwenen zijn.  Tot de volgende!  Wat hebben jullie afgelopen maand allemaal gedaan?


Sandra x

3 opmerkingen:

  1. Lush wil ik binnenkort ook naar toe :-). Ben zo benieuwd naar alles. De Primark heb ik laatste wel bezocht. Ik kocht een Minionpyama ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Magic of Christmas ziet er om op te eten uit! :p Ik wil ook graag naar Lush voor de nieuwe collectie, zeker nu ik Zoella haar Lush video bekeken heb, maar ik ga eerst een beetje moeten sparen, want al die dingen zijn zo duur! Flying Tiger is ook zo leuk! Ik kan daar nooit binnen gaan zonder iets te kopen (en daar is alles wél betaalbaar :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera voor Lush! En wat een leuk theepakketje kreeg je daar, zeg. En ik ben ook een Flowfan... Ik heb de laatste maand vooral op mijn iPad getokkeld, fijne uitstapjes naar het bos met vriendinnen en de kindjes gemaakt en een keertje Hello Fresh uitgeprobeerd. En inderdaad ook van de natuurlijke kleurenpracht genoten!!

    BeantwoordenVerwijderen