vrijdag 18 juli 2014

My summer bucket list



Hey.  Ik ben absoluut een fan van lijstjes en hier is dan ook mijn bucket list voor deze zomer.  Ik weet nu al één ding: de zomer gaat wéér veel te snel voorbij zijn cos' time flies while you're having fun !

Nu is het moment om eindelijk de dingen te doen die je altijd al wilde doen.  Tomorrow is another day, maar vandaag is ook een dag, dus niet uitstellen, gewoon doen.

Dit ben ik deze zomer van plan.

1. Bij gelegenheid ga ik deze ijslolly's eens proberen.  Simpeler gaat niet.  Wat fruit naar keuze
    (bosbessen, frambozen,...), Griekse yoghurt en honing.  Likken maar.

    Foto: Pinterest

2. Love at first sight !! Heb ooit een roze polaroid-camera op een rommelmarkt gezien, spijtig genoeg
    niet gekocht en sindsdien droom ik ervan om over zo een exemplaar te beschikken.  De pastel-
    kleurtjes vind ik gewoon de max.


 
3.  Een dagje naar het strand: with my toos in the sand and preferably a cocktail in hand.

 
    Foto: Pinterest

4. Ik hou van koffie en in de zomer drink ik dan ook graag ijskoffie.  Liefst met een smaakje zoals
   vanille of hazelnoot (Monin siroopjes) of a shot of booze.  For me a coffee colada, please.


 
5. Deze quote kwam ik onlangs tegen op Pinterest.  Heb geen reis gepland dit jaar, maar ben wel van
   plan om in eigen land nog wat (onbekende) plekjes te gaan ontdekken.

 

6. Vroeg opstaan voor een zonsondergang (momenteel om 5.48 uur) of laat opblijven voor een
    zonsondergang.  Het zal dus het laatste worden denk ik want ik ben geen vroege vogel.


    Foto: Pinterest


A day to the beach kan ik ondertussen van mijn bucket list schrappen, want ben gisteren naar Blankenberge geweest.
Ein-de-lijk een zomerse dag.  Zon, zee en zomerkleren !!  Flaneren langs het strand met een warm briesje door je haren, terrasje doen en na een tijdje ben ik het dan beu.  Het blijft de Belgische kust en niet de Cote D'Azur.  Eén week aan de zee zou absoluut niks voor mij zijn.
Ben gewoon niet het type dat uren in de zon kan liggen, want ben sowieso bruin in no time.  En zwemmen in zee doe ik al jaren niet meer.  Geef mij maar een (verwarmd) zwembad.  Yep, call me spoiled.
I love the sun, sea & beach feeling maar eigenlijk moet ik stiekem toegeven dat ik niet hou van zand tussen mijn tenen.

Hier een kleine foto-impressie.


 

 
 


 
Verder op mijn lijstje: een zomerse picknick (liefst zonder wespen or i'll freak out !!), nog een paar rommelmarktjes,  een dagje wellness & shopping net over de grens en voor de rest gewoon genieten want het zal snel genoeg herfst zijn.

En wat hebben jullie zo gepland deze zomer ?

Sandra X



Geen opmerkingen:

Een reactie posten