dinsdag 10 februari 2015

Liebster award #2

Wow, ik ben gewoon voor de tweede keer genomineerd voor een Liebster Award.  Dit keer door Kim en Denise van Creative Neighbours.  Thanks girls!!  Vergeet trouwens zeker ook geen kijkje te nemen op hun leuke creatieve blog. 
Ik ga niet nog eens 11 mensen nomineren omdat ik dat de vorige keer al gedaan heb, maar ik ga wel de vragen beantwoorden die mij gesteld werden.

1. Wat zijn jouw hobby's ?
Dolce far niente!  Daarnaast lezen, creatief bezig zijn, fotograferen (euhm leren), shoppen en last but not least bloggen.

2. Op welke blogs neem jij elke dag een kijkje ?
Ik volg verschillende blogs via Bloglovin, maar eentje die er met kop en schouders boven uitsteekt is die van Eline van Your Daily Dose Of Me.

3. Wat is je favoriete film ?
Geef mij maar een romantische komedie en met tijd en stond een spannende thriller.  Een film waar ik niet genoeg van kan krijgen is Dirty Dancing, met volgens mij de beste soundtrack aller tijden.  Yes, i had the time of my life.

4. Uiteten/avondje dansen/bioscoop of thuis op de bank ?
Ik ben geen uitgaanstype dus het liefste thuis op de bank met een kaarsje aan en mijn favoriete serie op (PLL what else!).

5. Wat is de reden waarom je bent gaan bloggen ?
Because my mother told me so...wat niet helemaal waar is, maar het was wel zij die me attent gemaakt heeft op een cursus over bloggen en zo kwam ik erachter dat dit ECHT my cup of tea is.

6. Ochtend/middag/avond of nacht ?
Eerder middag want dan kom ik pas echt op dreef.  I'm not a morning person en dat is nog heel subtiel uitgedrukt.
7. Houd je van knutselen ?
Ik hou van creatief bezig zijn, alleen de tijd ontbreekt mij soms.  Op dit moment houd ik me vooral bezig met papierknipkunst en van zodra het een beetje warmer is ga ik weer volop schilderen in mijn (zomer)atelier.

8. Wat is je favoriete winkel / online winkel ?
Dit vond ik nu de moeilijkste vraag van heel het lijstje want er zijn zoveel leuke winkels, maar Lush is toch wel een van mijn favorieten.

9.Wat is je favoriete plek op deze wereld ?
Ergens in de bergen, maar niet te hoog, want ik heb hoogtevrees.  Iedere zomer ging ik als kind met mijn ouders naar Oostenrijk om er te wandelen en zo heb ik mijn liefde voor de bergen ontdekt.  Het gevoel dat je daar hebt is gewoon onbeschrijflijk.  No kidding, Heidi was mijn favoriete serie.
10. Wat is je lievelingseten ?
Veel te veel om op te noemen.  Tegenwoordig heb ik een voorkeur voor pure smaken, maar ik eet even graag een pizza of een steak met frietjes.

11. Wie bewonder jij ( idool) ?
De eerste persoon die mij spontaan te binnen schiet is Elfi De Bruyn.  Zij heeft me doen geloven dat dromen waar kunnen worden.  You can nail this!  Indeed i can.

Wie heeft er nog zo genoten van Dirty Dancing ?  En kunnen jullie ook zo goed dansen ?  Ik spijtig genoeg niet.

Sandra x

 

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je de tag beantwoord hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love Dirty Dancing! Woooh wat heb ik die film vaak gekeken met mijn zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke antwoorden Sandra! Leuk om te lezen! Ik vind Dirty Dancing ook zooo leuk, die film kan je 100 keer kijken zonder dat hij saai wordt!

    Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb jij doen blog cursus gedaan? Wist niet dat ze bestonden! Tell me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit was gewoon een cursus bloggen voor beginners n.a.v. de digitale week in de bibliotheek. Was eenmalig en werd gegeven door Ann van Photo-copy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt een van de liefste dingen die ik ooit gelezen heb, echt waar, dit maakt mij zo gelukkig. (In mijn hoofd ben ik aan het rondspringen als een little kid!) Voor de rest echt super leuk ingevuld! Ik ben het helemaal eens met je keuze van Elfi De Bruyn... Een oneindig enthousiasme/positivisme heeft zij!!
    x Eline

    BeantwoordenVerwijderen