vrijdag 3 april 2015

Instagram diary #6

Hello april!  De lente is officieel in het land maar daar valt voorlopig nog niet veel van te merken.  Meer nog, de voorbije dagen leek het meer herfst.  Een kleine terugblik op de maand maart.
 
Ik deed weer mee aan de photochallenge van Yourdailyintake, niet dat het mij iedere dag lukte, maar deze maand ga ik beter mijn best doen.  Fingers crossed!  Dit was dag 7.  Een museum dat ik hopelijk dit jaar kan bezoeken.
 
Every day is a granola  kinda day!  Noem mij gerust verslaafd want een dag zonder granola kan ik mij niet meer voorstellen dus was het tijd voor een nieuwe voorraad te maken.  Het recept vind je hier.  Merci Jeroen Meus!


Ik ging naar de Kruidtuin in Leuven en werd er gefascineerd door de palmbomen.  Lekker dagdromen van zomer, zon, strand en wuivende palmbomen.  Het bleef dus bij dromen want buiten was het grijs en koud.

Ik was al voorbij de kassa als ik zag dat je bij Goed Gevoel deze rijkelijk gevulde Beautiful Box kreeg.  Die kon ik natuurlijk niet laten liggen.  Verwacht je dus binnenkort aan een aantal reviews.
 
Birdwatch!
 
Hello spring!  Ik ging een namiddag creatief aan de slag met bloemen.

Gent op zijn mooist.  Hoe kun je niet op deze stad verliefd worden?  This must be love...  De wapperende vlaggetjes die je op de achtergrond ziet zijn van het Gravensteen.

Me and my camera. Zoals je weet voel ik me niet echt op mijn gemak voor de lens, maar ik maak zoals je ziet vorderingen.  Baby steps, but still.  Binnenkort zou ik ook wat outfitfoto's willen maken dus hier stond ik alvast te oefenen voor het venster.
 

Een lekkere vegetarische quiche tomaat met mozzarella en basilicum want ik doe nog altijd mee aan Dagen Zonder Vlees.  Who the fuck is Alice?  Binnenkort meer over dit lekkere lunchadresje in mijn shopping special van Gent.

Er is een nieuwe liefde in mijn leven: & Other Stories.  Zaligste winkel ever!  Waar?  Waarom?  Dan moet je zeker mijn vorige artikel eens onder de loep nemen.  Klik hier voor de link.

Alvast een fijn Paasweekend!

Sandra x

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik doe deze maand ook mee aan Your Daily Photo. Moet er wel iedere keer aan denken! Prachtig die vogel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super creatief met bloemen, wow! Lijkt net een plaatje van Pinterest. Dat vogeltje is cute :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke insta diary! Ik ben een echte liefhebber van tuinen, en heb al heel wat botanische tuinen gezien, maar die van Leuven bezocht ik nog nooit! Een beetje een schande, haha. Als fashion blogger wil ik je trouwens aanmoedigen om het outfit shooten zeker eens te proberen! ;-) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, rond deze tijd moet je er echt eens naartoe want dan is deze op zijn mooist, zeker als de blauwe regen bloeit. Magnifique! En bedankt voor de aanmoediging :-)

    BeantwoordenVerwijderen