dinsdag 12 januari 2016

Instagram diary #15 December

Hopelijk zijn jullie het nieuwe jaar allemaal fris en monter begonnen of ook niet.  Ondertussen is er al weer meer dan een week voorbij en hebben jullie mijn insta diary van december nog te goed.  Laat ons er dus snel invliegen.

Aftellen deed ik in december weer met de photochallenge van Yourdailyintake.  Dag 7 stond in het teken van mijn favoriete winterdrankje.

Enjoy every sunset, look forward to every sunrise.

Op de Grote Markt in Leuven was er dit jaar voor het eerst een magische wintertuin.  Ik ben bij deze alvast officieel vragende partij voor een lente-, zomer- en herfsttuin.

In Boortmeerbeek opende een winkel van Albert Heijn zijn deuren en ik mocht naar de persopening.  Naast de plechtige opening ontdekte ik er o.a. deze lekkernijen.

All you need is new shoes.  Van zodra ik deze coole boots zag was ik meteen verkocht.  Een beetje stoerder dan ik gewend ben maar ik kon ze toch niet laten staan.

En jawel, blijkbaar heb ik verborgen (inpak)talenten.

Afspreken met iemand wie je nog niet kent blijft altijd spannend.  Ik deed een kerstswap met iemand en had dus een goed excuus om eindelijk eens in real life af te spreken.

Een bijzonder fenomeen, namelijk een volle maan met Kerstmis, al heb ik deze foto genomen op Tweede Kerstdag.  Heel mooi vond ik die lichtcirkel rond de maan die in het echt nog veel intenser was.

Lekker tegendraads zoals altijd! #my2015best9

En dan oudejaar.  Dat ben ik langzaam uitgebold zonder te grote festiviteiten.  Om middernacht ging ik wel voor de eerste keer in jaren naar het vuurwerk kijken maar dat was het dan ook.  Eind goed, al goed.

Sandra x



4 opmerkingen: