woensdag 16 maart 2016

Instagram diary #17 - Personal update

Ik zie wat jij niet ziet en dat is dat de laatste diary dateert van méér dan een maand geleden.  Oops sorry, wat is de tijd toch weer gevlogen, waar ik dan stiekem niet echt kwaad voor ben.  Waarom?  Lees snel verder.

Geen idee of het iemand gemerkt heeft maar het is hier de laatste weken wat stiller dan anders.  Iets waar ik me pijnlijk bewust van ben.  Natuurlijk had dat zo zijn redenen.  Een fikse verkoudheid (numero due as we speak), een klein dipje en bepaalde (heftige) dingen die maakten dat ik een paar weken weinig of geen energie had.

Daarnaast staan er hier gigantische verbouwingswerken op til.  Alleen wanneer die exact van start gaan is nog één groot vraagteken.  I' ll keep you posted.

Alsof dat nog niet genoeg is heb ik ook problemen met mijn internet.  Doet-ie't of doet-ie't niet?  9 op de 10 keer doet'ie 't dus niet.  Een bezoekje van de Telenet-man bracht ook niet de gewenste oplossing.  Voorlopig blijft het dus een mysterie wat de precieze oorzaak is maar het werkt serieus op mijn zenuwen.

Op naar leukere zaken.  Zo ging ik een kijkje nemen bij Thelma Coffee & Design.  Een hippe concepstore met merken zoals Meraki (heerlijke geurkaarsen), Phyt airplants en de hippe breisels van LN Knits.  Nog een bijkomende troef is dat je er gezellig een kopje koffie kan drinken, met of zonder taart.  Aan jou de keus.

Thelma Coffee & Design, Vaartstraat 12, 3000 Leuven. Open van maandag tot en met zaterdag van 10.30 tot 18 uur.

Dagen Zonder Vlees is al meer dan halfweg.  Zoals je in mijn score in mijn sidebar kan zien doe ik het niet slecht.  Heb je trouwens al de Burger Toskana (beefless patte, paprika tapenade, gegrilde champignons, courgette, tomaat, ui, sla) bij Loving Hut Veganerie geproefd?  Zeker doen.

Een merel die zijn avondlied zingt.  Zalig!

Een van de dingen die nog op mijn to do lijstje stond was het fotograferen van een folded hartje.  Op dag 17 van yourdailyphoto was de opdracht hartjes dus maakte ik er eindelijk werk van.

Echte post is cool!  Daarom moest ik geen seconde twijfelen om mee te doen aan het leuke project van Northflix en Monsieur Mango.  Wanneer is de volgende?

Wat vind je trouwens van mijn nieuwe armbandje van My Jewellery dat ik kocht bij Urban pop-up store.  Zoals de naam al doet vermoeden ligt de nadruk op handgemaakte, ecologische en hippe spulletjes.  Zo mijn ding dus.  De tekst trouwens ook.
Urban Pop-up, Diestsestraat 194, 3000 Leuven

Binnenkort is het Pasen en nu vroeg ik mij af welke paaseitjes het lekkerste zijn dus deed ik de test.  Van zelfopoffering gesproken.  Volgende week krijg je het resultaat al kan ik je alvast verklappen dat deze van Hema heel hoog scoren.

Zei iemand washitape?  Ik ging voor de eerste keer naar de Action.  Mijn shoplog kan je hier lezen.  Vorige week ging ik trouwens opnieuw naar de Action, deze keer nabij Leuven wat een iets grotere winkel is.  Dus nog meer washitape.

Ik ging lekker brunchen met Esmeralda, Lynn en Karin bij Foom in Mechelen.  Hoe leuk dit ook is, voor mij vergt dit tonnen van energie omdat mijn stresslevels nog altijd enorm pieken op zo'n momenten met als gevolg dat ik daarna helemaal gesloopt ben.

Dat was alweer mijn Insta diary.  Nu op naar de lente.

Sandra x




1 opmerking:

  1. Oh het eten ziet er weer heerlijk uit, die burger! Jammie. Mooi armbandje, ik hou er van :)

    BeantwoordenVerwijderen