vrijdag 4 maart 2016

Action shoplog

Afgelopen week sprong ik voor de allereerste keer eens binnen bij de Action.  Oh boy, om niet te zeggen liep...  Ben ik geslaagd?  Weet je wat neem er gezellig een kopje thee bij en kijk gewoon even mee.

Dat ik gek ben op washitape zal wel al duidelijk zijn.  Ook al heb ik er M E E R dan genoeg - *kuch*  mijn bakje puilt zelfs zo uit dat de rolletjes soms door mijn kamer rollen - kon dat me er niet van weerhouden mijn verzameling weer maar eens uit te breiden.

Voor de prijs moet je het niet laten want ze zijn echt spotgoedkoop maar ik vind wel dat je ziet dat ze van mindere kwaliteit zijn.  Bovendien zijn ze ook wat kleiner.  Nou ja, toch kocht ik 4 setjes met verschillende printjes en diktes.  Een setje kost dus 0,79 euro.


Dan nam ik een paar labels mee.  Deze had ik trouwens al gezien bij Lisanne Leeft dus ik was heel blij dat ik deze vond.  Doen jou deze ook zo naar de zomer verlangen?  Mij dus wel.  Dat de zomer zich maar rept.  Deze waren 0,35 euro.

De laatste weken ben ik vrij actief bezig met snailmail dus deze 3D stickers komen zeker weten goed van pas.  Deze waren 0,89 euro per velletje.

Vooral die rechtse, schattig niet?

...en die ene met dat veertje is ook één van mijn (stiekeme) favorieten.

Hartvormige kurken stickers.  Valentijn mag dan wel voorbij zijn maar deze hartjes kan je volgens mij schaamteloos het hele jaar door gebruiken.

En nog meer stickers.

Textielstickers alfabet: 0,85 euro

Maak je eigen paasslinger: 1,98 euro

Een boek met allemaal geprint papier, mét glitter.  Deze met roosjes sprong mij het meest in het oog maar er waren nog vele andere variëteiten.  Deze kostte 1,39 euro.

Een 3D boek om 14 mooie (dat hoop ik toch) kaarten mee te maken.  Deze was 0,99 euro.

En dan viel mijn oog op dit.  Nu moet je je weten dat ik vroeger regelmatig met waterverf kliederde dus ik ben heel benieuwd hoe dit me gaat afgaan.  Het zijn 12 designs die je met waterverf moet beschilderen om een bepaald ontwerp te onthullen.  Het leuke is dat het meestal quotes zijn.  Wordt vervolgd...
Deze kostte trouwens 1,59 euro.  Ongelooflijk toch die prijzen.

Made by me opbergzakjes voor voor wenskaarten 0,79
8 dubbele kaarten met enveloppen 0,59

Een pakje bedrukte luchtkussen enveloppen.  Het is eens iets anders dan die saaie blanco enveloppen van bij de post.  Deze waren 0,79 euro.

En dit was alles wat ik heb gekocht bij de Action.  Ik moet zeggen dat ik toch wel aardig verrast ben door hun assortiment van creatieve spulletjes.  Binnenkort maar snel weer een bezoekje plannen.  En verwacht zeker nog een paar leuke DIY's.

Ga jij vaak naar de Action?  En welke spulletjes zou jij gekocht hebben?  Laat het me vooral weten bij de reacties.

Sandra x

6 opmerkingen:

  1. Voor de eerste keer???? Wat een feestje! Ik probeer niet vaker dan eens per maand naar de Action te gaan. Ik vind het een veel te leuke winkel en je kan er zo heerlijk neuzen! Je hebt leuke spulletjes gescoord. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga er zeer regelmatig heen :) Vergelijkbare spulletjes... ook lijm en de kleine schaartjes enzo... een heleboel :D Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga er niet zo vaak. Maar alles wat je dringend nodig hebt en nergens vindt, vind je daar vaak wel. Ze hebben me al meermaals verbaasd met hun verrassend aanbod!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze hebben er idd wel enkele leuke spullen :) Voor ieder wat wils :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sinds ik mijn eigen stekje heb ga ik regelamtig langs bij de action. Ik ben niet zo creatief aangelegd als jij, dus ik neem voornamelijk decoratiespulletjes mee naar huis! Jou aankopen zien er stuk voor stuk leuk uit, maar ik ben het meest fan van de labels. De kleurtjes zijn prachtig! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit was pas de eerste keer. Nou dat zal zeker niet de laatste keer worden. Ik heb die waterverf bladen ook gekocht, lijkt me super vet. En die stickers doen me echt aan vroeger denken, toen ik nog een poezie album had ;)

    BeantwoordenVerwijderen