zaterdag 27 februari 2016

Happy list #2

He, een mooi moment.  Hoe klein ook, het zijn deze momenten die een glimlach op ons gezicht toveren en je laten beseffen dat ons leven mooi en bijzonder is.   Toch heb ik er af en toe nog moeite mee om me echt bewust te maken van deze momentjes.  Afgelopen maand stond vooral in het teken van ontdekken.  Kijk je even mee.

Happiness is...a cup of coffee.  Tot voor kort kende ik in Leuven geen enkele koffiebar.  Nou ja buiten de Starbucks maar nu ken ik vlotjes mijn weg naar Coffee Cafe.  Supergezellig en het allerbelangrijkste ze hebben er over-heerlijke koffie.
De dagen die langzaam weer lengen.
Krokussen.
Het ontvangen van een TE leuke rozensnailmail.  Alleen van de envelop kon ik bijna niet genoeg krijgen.  Binnenin ging het feestje gewoon door met o.a. een leuke boekenwijzer en mooie servetjes.
Zelf weer volop creatief bezig zijn.
De laatste tijd heeft het zoveel geregend dat sommige weides helemaal blank staan.  Met een beetje fantasie waande ik me hier dus aan een of ander strand.  De wind stond vrij strak zodat het leek of het water golfde.  Het liefst van al had ik hier gewoon een hele dag naar zitten staren.
Trouwens een paar dagen later was deze plek helemaal bevroren.  Net niet lang genoeg om de schaatsen aan te binden.
Ik ben gek op bloemen maar gek genoeg koop ik er zelden.  Met valentijn maakte ik een uitzondering en kocht ik mij een boeketje rozen.
Het ontdekken van mooie plekjes.   Zo ontdeke ik in de Kruidtuin van Leuven een (sub)tropisch paradijs met orchideeën en zowaar een bananenboom.  Als je ooit een plekje zoekt om je even op te warmen dan moet je hier naartoe.
Nog meer leuke plekjes ontdekken in Leuven o.a. het klein Begijnhof.
Het zonnetje dat zich steeds meer en meer laat zien.  Op een beschut plekje is het trouwens al heel goed uit te houden.
Nog even en Pasen komt eraan.  De winkels liggen nu al vol met paaseitjes en andere leuke spulletjes.  Bij AH kocht ik trouwens lekkere paaseitjes met cappuccino smaak.
Een leuke blog-date in Leuven met de lieve Esmee van SimplyEsmee.  Alsof dat nog niet genoeg was kreeg ik zelfs nog een verjaardagscadeautje, een Flowering Tea Bath Dunk van Lush Oxford Street (review volgt nog) en een reep van mijn lievelingschocolade.
Ein-de-lijk bracht ik een bezoekje aan Action.  Als je wil weten wat ik allemaal kocht moet je zeker volgende week een kijkje komen nemen.

Dat waren mijn lichtpuntjes weer.  Heb jij nog leuke dingen meegemaakt?  Iets klein waar je heel gelukkig van werd.  Laat het me in de reacties weten.

Sandra x




1 opmerking:

  1. Heerlijk om al je fijne lichtpuntjes van februari te lezen en nog te zaliger om te lezen dat ik er één van was.
    Die koffie's waren inderdaad echt goddelijk (water komt al in mijn mond als ik dit terug zie!) en ik ben blij dat je blij bent met je kleine cadootje. Het is echt met veel plezier gegeven!
    Ik kijk al uit naar de volgende maand voor een gelijkaardig artikel.
    Van deze artikels word ik namelijk héél blij! :D
    liefs,
    esmee

    BeantwoordenVerwijderen