dinsdag 12 april 2016

Oops, foutje

Missen is menselijk.  Eigenlijk kan het iedereen overkomen maar toch... vind ik het zelf hoogst vervelend dat er een foutje sloop in mijn vorig artikel van Lush Flowering Tea.  Diegenen die een reactie nalieten gaan alvast een gat in de lucht springen.  Lees snel verder.

In de reacties las ik allemaal hetzelfde. Hoe spijtig het wel niet was dat je deze enkel in Londen kon vinden. Begrijpelijk ook.  Zelf dacht ik er niet anders over.  Dus ladies bij deze het heuglijke nieuws dat Flowering Tea WEL te verkrijgen is in België en Nederland.

Noem het vrouwelijke intuïtie maar iets in mij zei dat er iets niet in de haak was dus vroeg ik het bij Lush (in Gent) nog even na.  Zeker is zeker.  Groot was mijn verbazing toen de verkoopster mij wist te vertellen dat ze deze wel verkopen. Wel is hij tijdelijk uitverkocht maar Flowering Tea komt terug binnen.

Flowering Tea kost 7,965 euro en is dus verkrijgbaar in alle Lush winkels (zowel België als Nederland) en op de webshop.  Voila, het is maar dat je het weet.

Sandra x





Geen opmerkingen:

Een reactie posten