zaterdag 9 april 2016

Lush Flowering Tea Bubblebar

Een heerlijk ontspannend kopje thee kan wonderen doen niet... maar wat dacht je van een theezakje dat je mee in bad kan nemen. Well, i don't know about you maar mijn hartje gaat hier alvast sneller van slaan. Het jouwe ook? Lees dan snel verder.
Volgens mij is er niemand die meer thee drinkt als mij alhoewel ik 's morgens ook al wel eens een kopje koffie drink om wakker te worden wat bij mij af en toe al wel eens een probleem vormt * kuch. Daarna stap ik over op thee. Soms tot wel 8 tassen per dag. Van een rasechte theeleut gesproken dus als je mij vraagt.

Dit toch wel vrij robuuste theezakje dat helemaal bedekt is met glitters neem je dus mee in bad. Deze herbruikbare bubblebar gebruik je best door er een stukje af te breken en dat onder de lopende kraan te verkruimelen. Schuimplezier gegarandeerd.
Deze is zijn prijs meer als waard want in principe heb je van deze dubbel plezier. Na de bubbels komt pas de echte verwennerij.  Kleine blauwe korenbloemetjes die langzaam rondzweven in je bad.  Heeeeeerlijk! Dan de geur. Nu ben ik echt heel moeilijk in geuren omschrijven. Het is een ietwat bedwelmende bloemengeur. Een redelijk zware geur met een hint van jasmijn en oranjebloesem maar heel aangenaam.

Ik gebruikte hem in totaal 3 keer maar ik denk dat als je er wat zuiniger mee omspringt je er zeker zo'n 5 keer mee kan doen. Hangt er natuurlijk van af hoeveel schuim je exact wil.

De ingrediënten (zoals gevonden op de site van Lush):
Natrium Bicarbonaat (Sodium Bicarbonate), Wijnsteenzuur (Tartaric acid), Sodium Laureth Sulfaat (Sodium Laureth Sulfate), Glycerine (Glycerine), Lauryl betaïne (Lauryl Betaine), Parfum (Perfume), Titanium dioxide, Rozenhout essentiële olie (Aniba rosaeodora), Neroli essentiële olie (Citrus aurantium amara), Oranjebloesem absolue (Citrus aurantium amara), Jasmijn absolue (Jasminum grandiflorum), Sneeuwvlokjes glanspoeder, Korenbloem (Centaurea cyanus), amyl cinnamal (Amyl cinnamal), * Benzylbenzoaat (*Benzyl Benzoate), *Citronellol (*Citronellol), *Farnesol (*Farnesol), Geraniol, Hydroxycitronellal (Hydroxycintronellal), Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene Carboxaldehyde, *Isoeugenol, *Limonene (*Limonene), *Linalool (*Linalool)
De meest spectaculaire was het zeker niet maar toch wist deze me aangenaam te verrassen. Vooral dan door de bloemblaadjes.  Dan het slechte nieuws.  Dit product is enkel te koop in Lush Oxford Street.

Dus als je binnenkort in Lush Oxford Street zou passeren of zoals bij mij het geval was, je iemand kent die naar Londen gaat - nogmaals bedankt lieve Esmeralda - en je bent ook een rasechte theeleut zou ik je de raad geven deze zeker eens te proberen.

Heb jij al weleens een bubblebar van Lush gebruikt? Zo ja, welke?

Sandra x

3 opmerkingen:

  1. Je moet er wel een eind voor reizen zeg! �� Wel leuk review en kreeg er bijna zin in, tot ik dus zag dat een ritje Engeland daar wel bij hoort (al zou ik dat ook geen ramp vinden mits het niet zo duur zou zijn).

    Wel leuk om te lezen!

    Xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt mij echt weer een heerlijk lush product. Waar halen ze het toch allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit ziet er megawijs uit! Jammer dat je hem enkel in Londen vindt :(

    BeantwoordenVerwijderen