vrijdag 20 februari 2015

Catrice Doll's Limited Edition

Binnenkort komt Catrice weer met een nieuwe Limited Edition collectie die toch de moeite waard is.  Vanaf eind maart t/m half mei vieren we de revival van de sixties.  Kennen jullie Twiggy nog, HET stijlicoon uit de jaren 60, vooral bekend om haar ranke figuurtje, opmerkelijke poppenogen en korte kopje haar.  Deze collectie bevat de essentials voor het creëren van een mooie, popperige ooglook met een knipoog naar de jaren 60.


 Satin Matt Eyeshadow
Een oogschaduw met satijn-matte finish die beschikbaar is in 3 gelimiteerde kleuren en maximale dekking biedt. 
Verkrijgbaar in CO1 Playing in Lavender Heaven, CO2 Hide & Green, CO3 Be My Porcelain Doll!!  Prijs: €3,89
 
 
Matt Dip Eyeliner

 
Een extra brede eyeliner, genaamd Sixties Wing, is een must-have voor de perfecte Doll eyes.  Met de langdurige matte Dip Eyeliner is deze bijzonder snel en eenvoudig getrokken over de bovenste wimperlijn.
Verkrijgbaar in CO Black.  Prijs: €2,99
 
 
Glamour Doll Mascara
 
Een fijne mascara voor de perfecte Doll lashes.  Deze mascara belooft je wimpers extra volume voor een lange, volle oogopslag, zonder je wimpers te verzwaren.
CO1 Black. Prijs: €3,99

 
Doll Lashes
Big is beautiful en deze nepwimpers zorgen ongetwijfeld voor de perfecte oogopslag.  In deze set zit zowel een strip voor je onderste, als voor je bovenste wimpers en wordt geleverd inclusief wimperlijm.  Prijs: €4,59 



Ball Blush

 
Hoe uitzonderlijk is deze blush in balvorm?  Deze blush heeft een poederachtige, matte finish en de zachte abrikoostint zorgt voor een perfect stralend poppenhuidje!
CO1 Droll Like A Doll.  Prijs: €3,99
 
Cuticle Tattoos
Naar deze ben ik vooral benieuwd.  Ik ben het nog nergens anders tegengekomen dus deze ben ik van plan zeker te kopen, want zeg nu zelf, wie kan er nu niet weerstaan aan deze schattige grote en kleine strikjes.
CO1 Catch Me If You're Ken.  Prijs €2,39

Nail Lacquer 
 
Een retro-look nagellak in 4 mooie frisse lentekleurtjes met glans finish.
Verkrijgbaar in CO1 Droll Like A Doll, CO2 Playing in Lavender Heaven, CO3 Hide & Green en  CO4 Be My Porcelain Doll!!  Prijs: €3,89
 
Op het eerste gezicht vond ik deze LE niet zo interessant maar bij nader inzien zitten er toch wel een paar highlights in, vooral dan de nagellakjes en de cuticle tattoos.  Ook de vormgeving van deze collectie is meer dan geslaagd.
 
Deze collectie is vanaf eind maart t/m half mei verkrijgbaar bij Kruidvat (België) en bij Trekpleister (Nederland).  Wat vind jij van deze collectie ?
 
Sandra x

3 opmerkingen:

  1. Ik ben met name benieuwd naar de mascara. Die ga ik zeker uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leue blush en ooh die tattoo lijken me zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bwa, de reactie maakt niet dat ik overstroom van bewondering

    BeantwoordenVerwijderen