dinsdag 9 juni 2015

Shoplog Lush

Gisteren huppelde ik met een grote smile richting Lush.  De reden?  Ik had eindelijk 5 lege potten verzameld en dus mocht ik een vers gezichtsmaskertje uitkiezen.  Ik twijfelde tussen Oatifix en Love Lettuce maar het werd dus het laatste.
Natuurlijk was dat niet het enigste waarmee ik buitenkwam.  Het was weer veel te lang geleden dat ik nog bij Lush geweest was dus mijn mandje was al snel gevuld.

Mijn ochtendritueel bestaat nu al een hele tijd uit Angels on Bare Skin, Breath of Fresh Air en Vanishing Cream dus deze gingen zeker mee.   Deze werken perfect voor mijn huid so why change a winning team.
Het is geen geheim meer dat ik een grote fan ben van Big.  Het is een shampoo die voor mijn haar ware wonderen verricht.  Instant glans en volume en als extraatje ook nog een hemelse geur.   Money well spent.
Aangezien mijn huid mij de laatste tijd wat zorgen baart nam ik o.a. Grease Lightning mee.  Het is een anti-bacteriële gel die puistjes in no-time doet verdwijnen.  Het is het proberen waard.
Natuurlijk verdwenen er ook nog een paar badbruisballen in mijn mandje.  Ik koos deze keer voor Twilight en Blackberry.  Eerlijk gezegd van Twilight nam ik er gewoon 2 mee.  I know, lekker decadent van mij maar het is echt een topper.
Ik vroeg ook weer een paar staaltjes o.a. van Marilyn.  Nu het zomer wordt mag mijn haar best weer een tintje lichter zijn en laat dit nu juist zijn waar dit haarmasker voor zorgt.  Ben heel benieuwd of het voor mijn haar gaat werken.
Wat is Lush toch een heerlijk merk!  Met hun fijne filosofie, heerlijke geuren en originele producten laten ze mijn beautyhartje altijd sneller slaan.  I bet yours too.

Sandra x



3 opmerkingen:

  1. >Lush is echt een heerlijke winkel ook om in rond te lopen. Heerlijk aan alles snuffelen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Lush dus ook echt super leuk! Koop er eigenlijk zelden iets, maar vooral ideaal om tijdens je verjaardag naar te vragen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze hebben altijd zo'n leuke spulletjes bij Lush! Ik vind het ook een heerlijke winkel :)

    BeantwoordenVerwijderen