vrijdag 11 september 2015

Lush Oxford Street

Toen ik hoorde dat een beperkt aantal producten van Lush Oxford Street ook in België te verkrijgen waren deed ik juist geen vreugdedansje.  I'm so excited...dus huppelde ik weer naar de Lush winkel en kwam gepakt en gezakt buiten.  What else!?

Wat ging er allemaal in mijn winkelmandje?  Best veel eigenlijk *kuch*.  Van een aantal nieuwe producten volgt later zeker een meer uitgebreide review maar voor nu al een korte uitleg.  Eerst nam ik uitgebreid een kijkje.

In de winkel zag ik een demonstratie van Intergalactic waarover ik totaal in de wolken was.  Klein drama toch wel toen ik bij thuiskomst opmerkte dat ik deze helemaal niet meegenomen heb.  Oopsie!

Pink Flamingo nam ik wél mee.  Nou ja, wie kan aan deze hippe vogel weerstaan met geurig rozenhout, sexy ylang-ylang en verzorgende boters en oliën voor een zachte huid.  Best zonde om hem mee te nemen in bad, vinden jullie niet.

Ik twijfelde of ik Frozen zou kopen maar toen ik hem in de winkel zag was ik meteen verkocht.  Frozen zorgt voor een magische badervaring, door de prachtige kleuren en heerlijke geur met een parfum van Tunesische neroli, roos uit Turkije en grapefruit uit Cyprus.

De verleiding om uit de Yuzu & Cocoa Bobbleroon een hap te nemen is groot.  Precies een macaron!!  Nou, toch maar niet doen en best gewoon in je bad gooien.  Hij zorgt voor zijdezachte bubbels met een zalige geur van cacao absolut, tonka, grapefruit en bergamot.  Volgens mij wordt dit een van mijn favorieten.

Als je wel eens last hebt van een ochtendhumeur moet je Sunnyside in huis halen.  Het is een opwekkende bubblebar met volop citrus.  Een stukje verkruimelen onder de lopende kraan en je kan genieten van een bad vol heerlijke bubbels.

De spectaculairste is zeker The Experimenter.  Ik ben er trouwens nog altijd niet uit of deze geur me nu aanstaat of niet maar de nieuwsgierigheid was te groot.  I'll keep you posted!

Ik kocht ook een vers gezichtsmaskertje dat voor mij ware wonderen verrichtte.  Catastrophe Cosmetic is een extreem kalmerend masker met propvol anti-oxidanten en bosbessen.  Na gebruik was mijn huid zachter en de droge plekken op mijn huid opvallend minder.  Deze ga ik zeker nog kopen.

Serendipity is het laatste product dat ik kocht.  Deze purperen zeep trok direct mijn aandacht door de heerlijke geur.  Serendipity bevat lavendelolie, lavendel absolute en blauwe kamille.  Sweet dreams!

Zijn jullie al in het nieuwe filiaal in Oxford Street geweest?  En welke producten zouden jullie zeker in huis willen halen?


Sandra x

5 opmerkingen:

  1. Die pink flamingo lijkt me superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die flamingo is zo cool :D Gooh ik zou echt niet kunnen kiezen wat mee te nemen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke producten! Helaas hebben we geen bad. Binnenkort gaan we een weekendje weg, dus dan zou ik wel eens langs een Lush winkel willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben er inderdaad geweest! Is echt een unieke belevenis! Ik ben dol op lush. Vind die flamingo ook zo leuk maar ook zo duur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zalig! En, wat heb je allemaal gekocht? Echt goedkoop is de flamingo niet, maar aangezien je hem meerdere keren kunt gebruiken valt het al bij al nog mee niet.

    BeantwoordenVerwijderen